PRZYGODA NA NAJWYŻSZYCH OBROTACH.

PRZYGODA NA NAJWYŻSZYCH OBROTACH.

POZNAJ ICH IMPONUJĄCE OSIĄGI.

Modele już dostępne w naszym salonie.

Czas zjechać z drogi i przeżyć przygodę na najwyższych obrotach. Odkryj nieposkromiony temperament, atletyczną sylwetkę i najwyższy poziom adrenaliny spod znaku BMW M. Poznaj pierwsze w historii BMW X3 M oraz X4 M Competition. To aż 510 KM mocy, moment obrotowy na poziomie 600 Nm i niesamowite przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,1 s.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY.

BMW X3 M Competition.

BMW X3 M Competition łączy w sobie żądzę przygód BMW X3 z ekskluzywnym, wyczynowym charakterem BMW M.

Doskonałe osiągi na każdej trasie: samochody BMW X3 M w ułamkach sekundy przyspieszają puls i zwiększają radość z jazdy. Poznaj emocjonujące sportowe samochody, które łączą żądzę przygód BMW X3 z ekskluzywnością i sportowymi aspiracjami BMW M.

BMW X3 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 11,4
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 259

BMW X4 M Competition.

BMW X4 M Competition łączy ekspresywny charakter BMW X4 z ekskluzywnością i wyczynowymi ambicjami BMW M.

BMW X4 M doskonale czują się na każdej drodze – mocne, pewne siebie i zawsze gotowe, by pokazać, na co je stać. Łączą wybitne osiągi i ekskluzywność modeli M z ekspansywnym temperamentem BMW X4. Rezultatem tego są cztery niezwykle ekscytujące sportowe oferujące pasjonującą jazdę i adrenalinę.

BMW X4 M:
Zużycie paliwa w l/100 km (cykl mieszany): 10,5
Emisja CO₂ w g/km (cykl mieszany): 239

WYSOKOWYDAJNY 6-CYLINDROWY SILNIK BENZYNOWY M TWINPOWER TURBO.


11

WLOT POWIETRZA.


WLOT POWIETRZA.WLOT POWIETRZA.

WLOT POWIETRZA.

Wlot powietrza w silniku M TwinPower Turbo został zoptymalizowany pod kątem minimalizacji spadku ciśnienia i oporów przepływu. Daje to jeszcze lepszą reakcję i wysoką wydajność.
WLOT POWIETRZA.WLOT POWIETRZA.

CHŁODZENIE POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO.


CHŁODZENIE POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO.CHŁODZENIE POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO.

CHŁODZENIE POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO.

Chłodzenie powietrza doładowującego jest ważnym elementem wydajnego układu chłodzenia. Oprócz komponentów takich jak chłodzenie silnika i skrzyni biegów, chłodzenie powietrza doładowującego zapewnia optymalny rozwój mocy przy pracy z turbodoładowaniem. Gwarantuje nieograniczoną możliwość stosowania silnika na torze wyścigowym, maksymalną dynamikę, łatwość wchodzenia na obroty i trwałość.
CHŁODZENIE POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO.CHŁODZENIE POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO.

ZESPÓŁ KORBOWY I KUTE TŁOKI.


ZESPÓŁ KORBOWY I KUTE TŁOKI.ZESPÓŁ KORBOWY I KUTE TŁOKI.

ZESPÓŁ KORBOWY I KUTE TŁOKI.

Lekki zespół korbowy umożliwia maksymalny i solidny rozwój mocy na torze wyścigowym – aż po najwyższe obroty. Obejmuje on zoptymalizowane pod względem masy i wysokowytrzymałe komponenty, takie jak wał korbowy i kute tłoki.
ZESPÓŁ KORBOWY I KUTE TŁOKI.ZESPÓŁ KORBOWY I KUTE TŁOKI.

WYSOKOCIŚNIENIOWY WTRYSK PALIWA.


WYSOKOCIŚNIENIOWY WTRYSK PALIWA.WYSOKOCIŚNIENIOWY WTRYSK PALIWA.

WYSOKOCIŚNIENIOWY WTRYSK PALIWA.

Dla uzyskania maksymalnej mocy i optymalnego spalania mieszanki paliwowo-powietrznej ciśnienie wtrysku zwiększono do 350 barów. Wysokie ciśnienie poprawia rozpylanie paliwa i przygotowanie mieszanki, optymalizując spalanie i emisję spalin. Jednocześnie zmniejsza osiadanie paliwa na ściankach komory spalania i skraca czasy wtrysku.
WYSOKOCIŚNIENIOWY WTRYSK PALIWA.WYSOKOCIŚNIENIOWY WTRYSK PALIWA.

TECHNOLOGIA M TWINPOWER TURBO.


TECHNOLOGIA M TWINPOWER TURBO.TECHNOLOGIA M TWINPOWER TURBO.

TECHNOLOGIA M TWINPOWER TURBO.

Najważniejszymi elementami podnoszącymi moc wysokowydajnej jednostki napędowej są dwie turbosprężarki. Zwiększają ciśnienie we wlocie powietrza, a tym samym moc silnika. W połączeniu z optymalizacją przepływu prowadzenia powietrza doładowującego i jego chłodzenia zapewnia to szybką i dynamiczną reakcję oraz wysoki moment obrotowy już w niskim zakresie obrotów.
TECHNOLOGIA M TWINPOWER TURBO.TECHNOLOGIA M TWINPOWER TURBO.

SMAROWANIE.


SMAROWANIE.SMAROWANIE.

SMAROWANIE.

Również smarowanie silnika dostosowano do jego wyczynowego charakteru. Zoptymalizowana pod kątem przeciążeń poprzecznych miska olejowa z przegrodą i aktywne zasysanie oleju umożliwiają jazdę na torach wyścigowych przy znacznie większej dynamice wzdłużnej i poprzecznej do 1,4 g. Dla zapewnienia optymalnej dynamiki smarowanie sterowane jest adaptacyjnie w oparciu o mapę. Jednocześnie zmniejsza się zużycie paliwa i emisja CO₂.
SMAROWANIE.SMAROWANIE.
510 KM.
Wysokoobrotowy silnik M TwinPower Turbo o pojemności 3 l wyposażony w dwie turbosprężarki, wysokociśnieniowy wtrysk paliwa i układ Valvetronic w BMW X4 M Competition nastawiony jest konsekwentnie na wysokie osiągi. Osiągi mówią same za siebie: 375 kW (510 KM), moment obrotowy 600 Nm i od 0 do 100 km/h w 4,1 s.

BMW X3 M COMPETITION.

Wyczynowa sylwetka.

Stylistyka BMW X3 M Competition nie pozostawia żadnych wątpliwości co do jego osiągów. Począwszy od charyzmatycznego przodu z potężnymi wlotami powietrza, poprzez charakterystyczną poziomą linię barkową, aż po wyrazisty pas tylny z dyfuzorem o strukturze plastra miodu – atletyczne proporcje i elementy stylistyczne M już na pierwszy rzut oka pokazują potencjał BMW X3 M Competition.

Dowiedz się więcej i zarezerwuj swój termin jazdy testowej.

BMW X4 M COMPETITION.

CHRYZMATYCZNY ATLETA.

Wygląd zewnętrzny BMW X4 M Competition oddaje jego wyczynowy charakter. Na przykład wyrazista sylwetka z wydłużoną maską i płaską, opadającą linią dachu w stylu coupé. Masywne proporcje pasa przedniego i tylnego, nadkoli i partii barkowej podkreślają atletyczne kształty karoserii. Efekt ten jeszcze bardziej uwydatniają ekskluzywne sportowe elementy stylistyczne opcjonalnego pakietu zewnętrznego M Carbon* obejmujące boczne wloty powietrza w zderzaku, lusterka zewnętrzne i tylny dyfuzor. Razem dają imponujący wygląd, który zapowiada maksymalne osiągi i dynamikę.

Dowiedz się więcej i zarezerwuj swój termin jazdy testowej.


(* Oferowane od 8/2019.)

UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ NOWYM BMW X3 M i X4 M.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Gazda Group sp. z o.o. za pośrednictwem
Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

Zużycie paliwa i emisja CO₂.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji.

Aktualności.